Parę dni temu ruszyła kampania reklamowa Google „Good to Know”, dotycząca bezpieczeństwa informatycznego. Jest skierowana do użytkowników, a jej celem jest edukowanie o podstawowych zasadach bezpiecznego korzystania z Sieci.

Kampania rozpoczęła się wczoraj, 17 stycznia, i dotyczy takich podstawowych zagadnień związanych z bezpieczeństwem jak np. każdorazowe wylogowywanie się z systemu, kiedy nie korzystamy z komputera czy umiejętność sprawdzenia czy dane połączenie jest szyfrowane. „Good to Know”, serwis specjalnie stworzony na potrzeby kampanii, zawiera sporo porad i wskazówek dotyczących bezpieczeństwa i prywatności, a także filmiki edukacyjne.

Projekt wspomagają również przygotowane przez Google reklamy, publikowane w gazetach i magazynach, w tym online, a także na stacjach metra w Nowym Yorku.

Tydzień temu Google wprowadziło nową funkcję w Google+, „Search Plus Your World”, która wywołała wiele kontrowersji wokół tematyki prywatności. Obecne działania są rodzajem odpowiedzi na te wątpliwości i w jasny sposób pokazują metody ochrony swoich danych.

Zachęcamy do zapoznania się z nową stroną Google – „Good to Know”: https://www.google.com/goodtoknow/.

Poniżej prezentujemy jeden z filmików, jakie znajdują się na stronie „Good to Know”:


Źródła:

http://googleblog.blogspot.com/

http://www.eweek.com/

Zobacz także: